بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بهترین نیستیم ولی بهترین ها را برای شما ارزو مندیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
20:38
پنج شنبه 27 تير 1392

1368179300021

battlefield 4 یکی از بهترین وصاحب سبک ترین بازی های جنگی واکشن سال ۲۰۱۳ است این بازی در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از ۵ بازی برتر جهان شناخته شده که ساخت کشور اسرائیل می باشد battlefield 4 آخرین نسخه این بازی می باشد که با داستانی زیبا ومراحل جذاب آماده جذب مخاطبان می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 506
admin
20:37
پنج شنبه 27 تير 1392

بازی test drive که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است ، امروز توسط یکی از کاربران از ما درخواست شد که ترینر این بازی زیبا برای دانلود بگذاریم. شما می توانید ترینر های این بازی را در ورژن های مختلف دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 8485
موضوعات مرتبط: ترینر بازی های کامپیوتر , ,
admin
20:36
پنج شنبه 27 تير 1392

watch-dogs-box-art-header-2

با توجه به اظهارات «تونی کی» معاون رئیس بخش فروش و بازاریابی «یوبی سافت» اینطور که معلوم است عنوان «سگ های نگهبان» همانند سری «فرقه قاتلین» به یک فرنچایز بسیار طولانی تبدیل خواهد شد و شرکت یوبی سافت برنامه بلندمدتی برای این سری دارد. همچنین او اعلام کرد شرکت بازی را شروع به ساخت نخواهد کرد مگر این که قابلیت فرنچایز شدن را در اَن ببیند. این نکته مشخص است که شرکت «یوبی سافت» یکی از با برنامه ترین کمپانی های بازی سازی است اما هنوز چندین ماه تا عرضه بازی اصلی مانده است و تقریبا تایید شده که نسخه دوم نیز خواهد امد.

بقیه مطالبات در ادامه مطلب وجود دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:34
پنج شنبه 27 تير 1392

شرکت سرگرمی تفریحی راویو (Rovio Entertainment) اعلام کرد که Angry Birds Star Wars II در ۱۹ سپتامبر بر روی دستگاه iOS منتشر می‌شود.

رونمایی از Angry Birds Star Wars جدید

 

این بازی داستانی جدید خواهد داشت، البته با ۳۰ شخصیت جدید از جمله شخصیت‌های معروفی چون Anakinی جوان، Mace Windu ،General Grievous ،Darth Maul … و همچنین Jar Jar Binks. همچنین گزینه‌ای برای “Join the Pork Side” (به خوک‌ها بپیوندید) وجود دارد و با خوک‌های شرور و فاسد می‌جنگید. ادامه خبر در ادامه مطلب…

تعداد بازدید از این مطلب: 426
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:32
پنج شنبه 27 تير 1392

یک نرم افزار کاربردی کم حجم با استفاده آسان است که به شما کمک می‌کند سیستم PC (کامپیوتر) خود را برای تجربه‌ای بهتر در بازی کردن بهینه کنید و افزایش کارایی دهید. GameGain به منظور ارتقاء گرافیک انیمیشن‌ها (گرافیک سیستم)، سرعت ریفرش، بالابردن عملکرد و کارایی CPU و پاکسازی حافظه، تغییرات مستقیمی در رجیستری سیستم و فایل‌های شما ایجاد می‌کند. در ادامه مطلب به بررسی برخی از نکات کلیدی این نرم افزار می‌پردازیم. برای دانلود جدیدترین نسخه این نرم افزار از رایان گیم، به ادامه مطلب بروید.

افزایش سرعت بازی با نرم افزار GameGain 2013

تعداد بازدید از این مطلب: 493
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
20:19
پنج شنبه 27 تير 1392

اولین dlc از بازی metro last night  در حال حاضر بر روی  xbox live , steam , psn به قیمت $۴٫۹۹ یا حتی برای رایگان وجود دارد. امروز تریلری از این دی ال سی منتشر شده است. همچنین برای دیدن اطلاعاتی از دی ال سی کلیک کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 484

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


  • قالب وبلاگ
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایان گیم و آدرس rayan game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

بازی مورد علاقه شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبلاگ کار خود را از 1392 شروع کرده و امید واریم با یاری شما یکی از بهترین ها باشیم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به رایان گیم بزرگترین مرجع دانلود ترینر .بازی و ... مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر