بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بهترین نیستیم ولی بهترین ها را برای شما ارزو مندیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
22:15
جمعه 28 تير 1392

پس از تاخیری در بخش آموزش آنلاین، امروز آموزش آنلاین بازی کردن بازی Max Payne 3 را برایتان تدارک دیده ایم. برای آموزش + نرم افزارهای مورد نیاز به ادامه مطلب بروید.

آموزش آنلاین بازی کردن Max Payne 3

تعداد بازدید از این مطلب: 1146
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
16:0
جمعه 28 تير 1392

games-2013

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی های کامپیوتری باشید ، میدانید که سال ۲۰۱۲ ، سالی پرشکوه برای صنعت بازی های کامپیوتری بود اما مطمئنا سال ۲۰۱۳ با بازی هایی بسیار بهتر و با گرافیک عالی تر در پیش رو است. در این پست قصد داریم چند تا از بهترین بازی هایی که انتشار آنها در این سال قطعی است را به همراه کمی توضیحات و جدیدترین تصاویر از محیط گرافیکی آنها به شما معرفی کنیم این را هم بگویم که پرطرفدارترین بازی های امسال به این لیست ختم نمی شود و هنوز بازی های زیادی هستند که معرفی نشده اند و به محض معرفی آنها در نمایشگاه E3 ( بزرگترین نمایشگاه بازی های کامپیوتری که هرساله بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ی بازی های کامپیوتری ، جدیدترین بازی ها و تکنولوژی های خود را در آن بطور رسمی معرفی می کنند ) ، لیستی از آنها نیز در اختیار شما می گذاریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 479
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
15:19
جمعه 28 تير 1392

با ما باشید در نقد و بررسی انحصاری رایان گیم از آغاز حرکت مردگان!

نقد و بررسی بازی The Walking Dead

سبک آخرالزمانی! سبکی که این روز ها در سینما و صنعت گیم رونق پیدا کرده است. باید پذیرفت که قدم زدن در آخرالزمان خیلی لذت بخش می باشد. تا به آنجا که این روزها عناوین آخرالزمانی بسیاری در بازار جهانی گیم به چشم می خورد. اما در این بین عنوانی فوق وحشت زا آمده است تا لرزه بر بدن شما بیندازد. The Walking Dead پایان دنیا در انتهای سال ۲۰۱۲ را به تصویر می کشاند و این بار این شما هستید که باید در بین انسان ها و زامبی های آخر الزمانی تاب بیاورید.همه دوست دارند از کم و کیف پایان دنیا آگاه شوند. در این مقطع بازی های آخرالزمانی جایگاه ویژه ای را در بین فرانچزها  و عناوین مختلف پیدا کرده اند و طرفداران بسیاری نیز برای خود بدست آورده اند. در ادامه ی مطالب به بررسی داستان، گرافیک، گیم پلی و صداگذاری The Walking Dead خواهیم پرداخت.

ادامه نقد و بررسی در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 449
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
22:32
پنج شنبه 27 تير 1392

آپدیت تام رایدر ۲۰۱۳ را خدمتتون آماده کردیم که در حال حاضر می توان جدیدترین آپدیت موجود در سایت ها نامید که هم اکنون رایان گیم برای شما آماده کرده است از جمله امکانات این پچ رفع باگ ها و مشکلات داخلی بازی و همچنین سازگار کردن بازی با کارت های گرافیک Nvidia است برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطالب بروید.

دانلود آپدیت ۱٫۰٫۷۳۲ بازی Tomb Raider

تعداد بازدید از این مطلب: 703
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
21:1
پنج شنبه 27 تير 1392

در جدیدترین DLC معرفی شده توسط کمپانی Bethesda برای عنوان Dishonored که Knife Of The Dunwall نام دارد، شما در نقش Daud که یکی از فرماندهان گروه Assassins های بازی یعنی Whalers می‌باشد، ایفای نقش می‌کنید. امکانات و بخش‌های مختلفی به بازی اضافه شده است. همچنین تریلر این بازی زیبا در ادامه مطلب موجود می باشد!

دانلود DLC بازی Dishonored Knife Of The Dunwall

تعداد بازدید از این مطلب: 604
admin
20:59
پنج شنبه 27 تير 1392

جدیدترین DLC بازی Borderlands 2 که تکمیل کننده DLC های قبلی بازی است Ultimate Upgrade Pack است که دارای آپدیت ۱٫۴ بازی هم می باشد که هم اکنون می توانید به صورت رایگان دانلود کنید برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطالب بروید.

دانلود DLC بازی Borderlands 2 Ultimate Upgrade Pack

تعداد بازدید از این مطلب: 501
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
20:57
پنج شنبه 27 تير 1392

  DLCجدیدی با نام Genesis 2 در وبسایت رایان گیم منتشر شده که دارای اسلحه ها و مراحل جدید برای بازی است که دارای حجم مناسبی در حدود ۲۷۰ مگابایت است که هم اکنون گیمینا این DLC را برای دانلود آماده کرده است برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطالب بروید.

دانلود DLC بازی Mass Effect 3 Genesis 2

تعداد بازدید از این مطلب: 944
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
20:43
پنج شنبه 27 تير 1392

استیم یک بسته نرم افزاری ارائه‌ی محتوا می‌باشد که توسط شرکت Valve توسعه یافته است. این ابزار دامنه‌ی گسترده‌ای از بازی‌ها و رسانه‌های مرتبط را در اینترنت به طور کامل توزیع می‌کند. کاربران می‌توانند از دریایی از بازی‌ها، دموها و همچنین فیلم‌هایی از بازی‌های در حال ساخت بهره‌مند شوند. برای دانلود این ابزار مفید و کارآمد و همچنین بررسی نکات کلیدی آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

دانلود Steam 07.16 2013

تعداد بازدید از این مطلب: 617
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,
admin
20:32
پنج شنبه 27 تير 1392

یک نرم افزار کاربردی کم حجم با استفاده آسان است که به شما کمک می‌کند سیستم PC (کامپیوتر) خود را برای تجربه‌ای بهتر در بازی کردن بهینه کنید و افزایش کارایی دهید. GameGain به منظور ارتقاء گرافیک انیمیشن‌ها (گرافیک سیستم)، سرعت ریفرش، بالابردن عملکرد و کارایی CPU و پاکسازی حافظه، تغییرات مستقیمی در رجیستری سیستم و فایل‌های شما ایجاد می‌کند. در ادامه مطلب به بررسی برخی از نکات کلیدی این نرم افزار می‌پردازیم. برای دانلود جدیدترین نسخه این نرم افزار از رایان گیم، به ادامه مطلب بروید.

افزایش سرعت بازی با نرم افزار GameGain 2013

تعداد بازدید از این مطلب: 493
موضوعات مرتبط: پچ و اضافات بازی ها , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


  • قالب وبلاگ
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایان گیم و آدرس rayan game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

بازی مورد علاقه شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبلاگ کار خود را از 1392 شروع کرده و امید واریم با یاری شما یکی از بهترین ها باشیم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به رایان گیم بزرگترین مرجع دانلود ترینر .بازی و ... مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر